sobota, 27 lutego 2016

I LBA

Dostałam nominację od Mdzii L (http://destructionisclose.blogspot.com/ <- jej blog, polecam ^^)

1. Do jakiej chodzisz szkoły i na jakim profilu jesteś?
Liceum, mat-fiz-ang ;_;

2. Masz ulubiony zespół/wokalistę? Jeśli tak to dlaczego?
Ciężko wybrać :/ Hunter i Powerwolf, chyba te dwa... a dlaczego? najbardziej krew mi przyspiesza gdy ich słucham.
 
3. Skąd pomysł na takiego bloga?
Koleżanka mnie dręczyła, że nie ma co czytać i po tym, jak powiedziałam jej o kilku moich pomysłach, przekonała mnie do pisania ^^
 
4. Co sądzisz o moim blogu?
Bardzo ciekawy , ale rozdziały za krótkie :/

5. Jakie masz wady i zalety?
Zalety: raczej pomocna, uczę się na błędach i pracowita (jak już się za coś wezmę ;p). Wady: wstydliwa, niezbyt pewna siebie i zbyt ufna.

Dziękuję za nominację, sama nie nominuję nikogo ^^

1 komentarz: